| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 14, 2008 8:55 am Onderwerp: dilemma |
|
|
Ik weet dat jullie niet de beslissing in mijn plaats zullen kunnen nemen, maar toch wou ik jullie mening eens horen. Misschien maakt het het zelfs nog moeilijker.
Camille en Amaryllis zijn nog altijd in het ziekenhuis. Ze liggen samen op een kamer. Medisch gezien mag Amaryllis naar huis. Camille heeft nog altijd koorts en gisteren hebben ze haar trommelvlies doorprikt en dus houden ze haar liever nog wat in observatie. Nu mogen wij kiezen van de ka of we Amaryllis nog wat bij haar zus laten of haar meenemen naar huis. Samen hebben ze elkaar. En het zou voor Camille heel hard zijn dat ze daar alleen moet blijven. Maar het is aan de andere kant ook wel triestig voor Amaryllis dat ze zich beter voelt en daar dan op die kamer moet blijven. Ik weet dus echt niet goed wat we moeten doen.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 14, 2008 9:02 am Onderwerp: |
|
|
zolang ze het niet zo erg vind om in het ziekenhuis te blijven, kan ze mss bij haar zus blijven? Vanaf dat ze echt weer volledig beter is, zal ze wel weer actiever worden, en dan mss naar huis willen. Wie weet is haar zus vlugger beter als ze bij elkaar zijn.
En mss is het ook gewoon praktischer voor jullie?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 14, 2008 10:37 am Onderwerp: |
|
|
hum ik snap het wel en anders moet je haar die keuze zelf laten maken ze zijn nu toch al oud genoeg om te weten wat ze willen maar ik denk dat ze bij haar zus wil blijven. voor jullie is het ook wel gemakkelijker als ze er beiden zijn veronderstel ik
en zoals muze zegt ze geneest misschien sneller als haar zus bij haar is
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3944 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 14, 2008 12:16 pm Onderwerp: |
|
|
als ze fijn samen spelen, zou ik hen ook samen laten... tenminste als het voor Camille niet te vermoeiend is. Maar als ik bedenk hoe ziek Lennart toen was in het ziekenhuis, dat jongetje had echt niets aan bezoek, en daarom dat Line en Pieter ook slechts één keertje mee op bezoek zijn gekomen, en dat de dag voor hij naar huis mocht.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 16, 2008 8:06 am Onderwerp: |
|
|
Ze zijn samen gebleven. Gisteren heb ik ook gemerkt dat Camille het heel erg moeilijk zou gehad hebben als ze alleen was geweest. Ze is al twee dagen koortsvrij, dus we leven op hoop.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 16, 2008 9:14 am Onderwerp: |
|
|
hoop dat ze vlug beter is en ook naar huis mag
dus duimen op hier
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|