| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 24, 2008 7:56 pm Onderwerp: |
|
|
Had ook altijd waslijst bij... m'n gyn vond dat niet erg, eerder grappig
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 24, 2008 8:02 pm Onderwerp: |
|
|
hum heel herkenbaar,denk dat ik de kroon spande met mijn doemdenkerij,alhoewel het niet nodig was,spontaan bevallen na 38 weken zwangerschap,zonder ks en direkt mee naar huis en ik,stom kieken,had beter wat meer van mijn zwangerschap genoten ipv alles zwart te zien,maar ja,je ben zo of je bent zo niet Hé,
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 24, 2008 8:26 pm Onderwerp: |
|
|
tja achteraf is het gemakkelijk te zeggen hé omdat je weet dat het goed is afgelopen
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 669 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 24, 2008 9:08 pm Onderwerp: |
|
|
Thank god dat ik er 2 in een keer zal hebben! Das maar 1 ongeruste zwangerschap en 2 kindjes ervoor in de plaats!! En we wilden er altijd 2, dus ik denk dat ik er gewoon met 1 zwangerschap voor de rest van mijn leven mee vanaf zal zijn!
Toch blij te horen dat ik niet de enige ben die soms doorslaat...
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1296 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jun 25, 2008 9:20 am Onderwerp: |
|
|
da's het nadeel van het internet hé, too much information.
Ik heb eigenlijk een vrij zorgeloze zwangerschap gehad, ondanks alle pijnen en kwalen en zelfs die laatste week met al die ??? .
Ik ben thuisgebleven op 22 weken, op 25 weken besloten wij ons ganse huis overhoop te halen en te reorganiseren/schilderen/renoveren, en dat was zonder problemen afgelopen op 35 weken. Dan nog een maand gerust (en mij af en toe zelfs serieus verveeld omdat opeens die adrenaline kick weg was van al dat renoveren), et voilà.
Ik heb dus eigenlijk geen ene seconde stilgezeten en er enorm van genoten. Op een of andere manier had ik echt het gevoel dat ik mijn grenzen kon verleggen zonder schade voor onze kleintjes en dat is ook gebeurd.
|
 |
|