| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Dubbel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 04, 2008 3:00 pm Onderwerp: De liefde bedrijven |
|
|
Jep dames,
Hier kom ik met een gevoelig onderwerp
Ik heb maar één vriendin die een dochtertje van 1 jaar heeft en zij heeft me uiterst ongerust gemaakt. Zij en haar man slapen nl niet meer op dezelfde kamer en nemen nog amper de tijd voor elkaar.
Zoals jullie onderhande wel weten ben ik 31 weken zwanger van 2 meiden. Mijn man en ik hebben altijd veel belang gehecht aan fysiek contact en hebben altijd een vrij "fysieke" relatie gehad. We vragen ons nu af of dat na de geboorte van onze spruiten nog mogelijk zal zijn? Natuurlijk gaat dat de eerste maanden niet, en ik vermoed ook dat je hoofd daar dan echt niet op staat, maar ik zou het jammer vinden, moesten we dit aspect uit het oog verliezen. Hebben jullie tips om toch voldoende tijd voor elkaar te nemen?
Ook schijnt het voor de bevalling niet aangeraden te zijn om nog betrekkingen te hebben. Het zou nl de weeën bevorderen. Is dat waar? En vanaf wanneer moet je je zorgen beginnen te maken?
_________________ Trotse mama van Alix en Mila, geboren op 7 augustus 2008 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 04, 2008 3:31 pm Onderwerp: |
|
|
Ja seg wat een onderwerp Tuurlijk niet,is iets normaal he!
Niet meer op dezelfde kamer slapen Jawadde!
Ik kan alleen maar zeggen dat het er bij ons op verbeterd is na de geboorte van onze kindjes
Wij hadden het geluk dat ze op 6 weken doorsliepen en op 3 maanden sliepen ze van 20.30h tot 8h dus hadden wij de avonden vrij voor onszelf.We gingen (of gaan) dan wel niet steeds weg maar je kan het thuis ook gezellig maken onder jullie 2.
De laatste weken voor de bevalling kwam het er niet meer zoveel van omdat ik daar harde buiken van kreeg maar heel af en toe konden we het toch niet laten.
Maak je geen zorgen,en laat je niet bang maken!

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dubbel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 04, 2008 3:42 pm Onderwerp: |
|
|
Oef, je stelt me echt gerust!
Nu dus maar hopen dat die van mij ook goed doorslapen haha.
En anders zeker af en toe een weekendje bij de oma's zetten?
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 669 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 04, 2008 4:05 pm Onderwerp: |
|
|
Hier 'mogen' we al niet meer van de gyn (het wordt afgeraden, laat ons zo zeggen) sinds ik 26 weken en een half ben en geloof me, zodra die babies geboren zijn, wordt het hier toch feest hoor! Of het nu lukt of niet, tzal moeten lukken!!
Gelukkig zijn er nog andere methodes natuurlijk waarmee we ons ondertussen kunnen behelpen
Ik vind het toch ook vreemd om als koppel niet meer samen te slapen omdat er kinderen zijn?? Dat heeft toch niks te maken met kinderen?
Wat de seks betreft, denk ik niet dat je je daar ongerust moet over maken. Het gaat erom of jullie beiden nog zin hebben of niet, en vermits je zelf zegt dat jullie een vrij fysieke relatie hebben, zal die zin wel blijven zeker? En voor seks kan je toch altijd tijd maken? Al is het maar een vluggertje in 5 minuutjes onder de douche terwijl de kindjes nog slapen?
Ik heb daar natuurlijk nog geen ervaring in vermits ik nog geen kindjes heb, maar ik kan me echt niet voorstellen dat dat er iets zal aan veranderen (tenzij misschien dat het meer vluggertjes zijn dan uitgebreide urenlange vrijpartijen?).
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dubbel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 04, 2008 4:23 pm Onderwerp: |
|
|
Haha Kaya! Jee dat is dus ook al heel even dat jullie niet meer 'mogen'. Afschuwelijk zeg! Maar idd er zijn nog zoveel andere leuke spelletjes. Misschien wel de gelegenheid om nieuwe dingen te ontdekken.
Hier gaan we in ieder geval nog rustiger verder Hebben wel wat nieuwe posities moeten uitdokteren want die buik zit toch behoorlijk in de weg. Vraag me soms wel af wat de meiden er van vinden want meestal worden ze héééél beweeglijk tijdens de daad (vinden ze het nu leuk of hebben ze zoiets van : hé zeg er is hier al zo weinig plaats! )
Kreeg overlaatst nog een hele bubbel op mijn buik, freaky : je zag bijna het hele hoofdje uit mijn lijf steken
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 669 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 04, 2008 7:58 pm Onderwerp: |
|
|
| Dubbel schreef: | Vraag me soms wel af wat de meiden er van vinden want meestal worden ze héééél beweeglijk tijdens de daad (vinden ze het nu leuk of hebben ze zoiets van : hé zeg er is hier al zo weinig plaats! )
Kreeg overlaatst nog een hele bubbel op mijn buik, freaky : je zag bijna het hele hoofdje uit mijn lijf steken |
Ik gok toch op het tweede hoor (plaatsgebrek)!! Dat moet wel een akelig gevoel zijn af en toe, niet? Je bent je dan toch wel erg bewust van hun aanwezigheid zo middenin de volle actie?!
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
wim&sarah

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 7:08 am Onderwerp: |
|
|
is ook afhankelijk van hoe je bevalt he..
hier is het ook altijd meer dan gezond geweest en het is idd enkel maar gebetert na de bevalling, ben bevallen met ks..
echt romantisch kan je het wel niet noemen als er plots eentje begint te wenen ma t hoort erbij zeker?
en t is wel leuk dat die buik danniet meer in de weg zit ze..
groetjes
_________________ trotse mama van Winter en Niene 18/03/08 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|