Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
pedro's blog
Jipenjanneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

De liefde bedrijven

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Vlinderelf

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Za Jul 05, 2008 12:38 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind dat je er soms ietsje meer moeite moet voor doen om de gelegenheid te scheppen dan voor er kindjes waren, maar het komt er wel nog van hoor...
Ik moest wel een beetje wennen aan mijn nieuwe lichaam... Die borsten en dat buikje, een dikkere kont... Niet dat ik complexen had maar toch... gewoon... even wennen. En na de ks toch ook even wat zorgen over de wonde, of dat geen kwaad kon.
En nu de zorg of ik niet terug zwanger ga worden. Ik heb even de minipil genomen maar ben er alweer mee gestopt. Ik geef wel nog bv en reken op de verminderde vruchtbaarheid maar we gebruiken toch maar condooms.

Dus het is anders maar wel nog steeds heeeeel erg leuk!
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog MSN Messenger
San

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Za Jul 05, 2008 3:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Een relatie verandert sowieso wanneer je kinderen hebt, maar het libido is nog zéér sterk aanwezig hoor Smile.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog MSN Messenger
isarubine

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Za Jul 05, 2008 10:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is dus niet van het plaatsgebrek !!! Tijdens een vrijpartij wiebel je gewoon en dat doet het vruchtwater wat deinen en ze worden daar gewoon actief van ! Ze vinden het dus gewoon leuk!
Dat even terzijde .
Veel hangt inderdaad af van hoe je bevalt : genezingsproces , hoe gemakkelijke kindjes je hebt , soms kan 5 minuten al teveel zijn als je twee huilbaby's hebt bijvoorbeeld, je emotoestand algemeen na de bevalling ,....
Ik geef toe dat ik altijd een zeer fysiek persoon ben geweest en ik ben de eerste dan ook om toe te geven dat het wel veel geminderd is wegens gewoon geen tijd. Eens de kids wat ouder begon het voor ons ook opnieuw te vermeerderen maar toen stak onze jongste een stokje in het wiel Wink
Maar we zijn wel blijven een fysieke relatie hebben , alleen iets geminderd wegens te weinig tijd (we zijn beiden geen vluggertjesmensen) maar dat zal wel weer veranderen eens onze kleinste kadee op zijn eigen kamer slaapt Cool en mijn ventje misschien wat minder gaat werken! Rolling Eyes

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken MSN Messenger
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Jul 06, 2008 12:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

wij genoten heel vaak van het middagslaapje van Line in het weekend Wink . Jammer dat zij sinds een jaartje nog maar heel zelden wil gaan slapen, en als ze dan eens wil slapen 's middags, wil ze dat in ons bed doen (tja, slechte gewoonte hé...).

Tijdens de zwangerschap is mijn ventje niet aan mij mogen komen... ik had zo'n schrik om iets mis te doen (komt ervan als je 3-4 jaar bezig bent eer het lukt zeker?). Maar hij heeft het overleefd hoor...
Erna recupereerde dat telkens wel, al moet ik toegeven dat het na de ks wel lang geduurd heeft. Maar dat lag ook aan het feit dat die buikwonde een maand open gelegen had, en ik dus een ongelofelijk schrik had om druk op die wonde te zetten. Ik kon absoluut niet ontspannen indertijd...

En nu? Nu kijken we uit naar ons nieuwe bed (ééntje dat niet kraakt!!!). Want Lines kamer is op twee meter van de onze, en ze is zo'n vreselijk licht slapertje. Maar over twee weken komt onze nieuwe slaapkamer!!!
Double Trouble

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Jul 06, 2008 12:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Allé Gyt,kunnen jullie je weer volledig laten gaan Laughing Wink

Ik krijg nu ook wel "klachten" van het baby'tje hoor. Al voelen we het achteraf wel meer bewegen Embarassed Very Happy

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken
jakke

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Jul 06, 2008 5:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ola het gaat stuiven ten huize gyt binnen twee weken Very Happy
muis

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Jul 06, 2008 7:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

enne,een mens wordt rapper vindingrijk,hé als het moet Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

Ga naar: