| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 06, 2008 6:58 am Onderwerp: |
|
|
|
bij mij was het ook zo hoor san. Maar het is neit blijven duren. zolang dat ze gewoon twee babies waren die ergens lagen, vond hij het super. Totdat ze ook begonnen rond te kruipen en de wereld te verkennen. Opeens betraden ze zijn zone, wouden ook zijn speelgoed, .... Ik herinner me dat stan net in die periode heel goed torentjes kon maken, en altijd heel kwaad was als één van die twee die toren omver smeet. Is een moeilijke periode geweest. Hij wou zelfs gewoon terug in het park, omdat hij dan zeker was dat zijn broertjes hem niet gingen lastigvallen....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3944 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 06, 2008 12:10 pm Onderwerp: |
|
|
misschien nog toevoegen dat het omgekeerde ook niet dàt is... Line kan soms haar broertjes heel vervelend vinden, maar op andere dagen kan ze er niet afblijven. En zo'n zus die hen wil oppakken, aan hen frullen, knuffelen,... tja, daar zijn onze ventjes ook niet altijd van gediend
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Medea

Geregistreerd op: 02 Jul 2008 Berichten: 33 Woonplaats: Vlaamse Ardennen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 06, 2008 7:49 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zie het al, er staat me nog wat te wachten
Jaloers ivm speelgoed als ze wat groter zijn, daar kan ik me ook wat bij voorstellen. Hij kan er ook al niet tegen als zijn neefjes ergens mee spelen wat hij hebben wil ...
_________________ To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower
To hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|