| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 04, 2008 7:55 pm Onderwerp: |
|
|
Goh, als ik alles hier zo lees, heb je wel voldoende info hé. Belangrijkste weet je nu al: ZELF achter de keuze staan (en liefst ook de partner), WEET dat bv fysiek én emo zwaarder is (vooral in 't begin, die tip van de ka van ils is GOUD WAARD), tegeljikertijd was het voor mij wel meer genieten tijdens de bv-momenten dan met de flesjes.
Ik vond flesjes geen gedoe - want ze kregen ook bv in een flesje, 's nachts vooral (dan zaten ze samen in de zetel met hun flesje en nadien nog lekker wat bij mama suffen van de vele lekker melk terwijl mama kolvde), ik was 't van in 't begin gewoon. 't Kolven vond ik wel minder leuk, maar ja, moest gebeuren, en daardoor heeft Wouter nadat ik op 5m ben gestopt (moeten stoppen, was op) nog 1m vanuit de diepvries gedronken.
Je kan op die bv-site goeie tips vinden, maar spreek ook een lactatiedeskundige aan (is vroedvrouw die gespec is in bv geven, komen gratis aan huis gedurende ik weet ni meer hoe lang - ik mocht die van mij dag en nacht bellen, zie vlov.be). Vond ik ook goud waard.
Succes ermee!
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Fran

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 06, 2008 7:26 am Onderwerp: |
|
|
Woaw, merci voor zovele tips!
Ondertussen heb ik te horen gekregen dat de kindjes via ks op ten laatste 35 weken worden gehaald. Volgende week krijg ik exacte datum. Het zal dus tussen 8 en 14 augustus zijn normaal gezien... Wordt spannend! Dan zullen ze nog in de couveuse moeten. Kan je dan bv geven of moet je dan die periode enkel afkolven???
_________________ Mama van Romane en Emilie, geboren op 18 augustus 08 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 2:49 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb Wouter de 1ste dag al kunnen aanleggen - maar hij dronk nog ni veel - en voor Tinne 3d gekolvd voor ik haar kon aanleggen. Daarnaast altijd blijven doorkolven voor de 2, want ze hadden af en toe een 'slaapdagje' - baby's groeien nu eenmaal in hun slaap en dan was 't voor hen beter om ze een dag met de sonde te voeden ipv aan te leggen. Ik duim voor de 9de (allé, ook voor de 17de), dan zijn de onze net 1 jaar!!
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|