| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 669 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 09, 2008 11:52 am Onderwerp: |
|
|
| Jipenjanneke schreef: | | @ Vlinderelf: ja, zo'n vrienden zijn inderdaad goud waard. Alleen hebben we de indruk dat onze vrienden van vroeger niet meer zo snel langskomen als vroeger, en als je er dan naar vraagt is het: jullie hebben het toch te druk met de twin... Vinden we beide erg spijtig, maar ja, 't is nu zo. |
Jullie zijn niet de enigen hoor, wij merken dat nu ook al... Ik lig ondertussen al 6 weken plat en heb nog maar 1 koppel vrienden over de vloer gehad. Nooit een telefoontje, nooit een smsje of gewoon een kwartiertje maar binnenspringen. Ik ben er ook erg teleurgesteld in.
Nu ja, dan maar andere vrienden en betere hé! Jammer, maar ik ga me daar ook niet door laten deprimeren.
Hopelijk krijg je hem vanavond inderdaad snel in bed! Een goeie nachtrust kan ook wonderen doen hé (bij mij toch).
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 09, 2008 1:11 pm Onderwerp: |
|
|
Er zijn soms ook periodes dat we hier onze vrienden maar weinig zien, dat iedereen zodanig met de eigen beslommeringen bezig is, maar dan bellen we zelf eens of gaan zelf eens langs. Dan wordt er weer druk bijgekletst en is het weer in orde. Of eens via msn checken of alles in orde is. Kost niet zoveel tijd en je onderhoud er je vriendschap mee in drukke tijden.
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4102 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 09, 2008 10:13 pm Onderwerp: |
|
|
en je telefoonabonnement aanpassen naar een forfait. Dan kan je uren bellen voor hetzelfde bedrag! De telefoon was soms mijn redding, als ik zo hele dagen tussen vier muren zat!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 09, 2008 11:36 pm Onderwerp: |
|
|
| gyt schreef: | | en je telefoonabonnement aanpassen naar een forfait. Dan kan je uren bellen voor hetzelfde bedrag! De telefoon was soms mijn redding, als ik zo hele dagen tussen vier muren zat! |
Ja, dat hebben wij hier ook! Tot ergernis van mijn man soms
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 10, 2008 7:19 am Onderwerp: |
|
|
| kaya schreef: | | gyt schreef: | | en je telefoonabonnement aanpassen naar een forfait. Dan kan je uren bellen voor hetzelfde bedrag! De telefoon was soms mijn redding, als ik zo hele dagen tussen vier muren zat! |
Ja, dat hebben wij hier ook! Tot ergernis van mijn man soms  |
hierbij ons hebben wij dat ook en ook tot ergernis van mijn man want ik kan echt savonds uren met een vriendin bellen als ik nie ier zit he
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1296 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 10, 2008 10:57 am Onderwerp: |
|
|
Kaya, waar woont gij? Ik wil gerust eens langskomen zene
|
 |
kaya

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 10, 2008 12:27 pm Onderwerp: |
|
|
Haha , in West-Vlaanderen, in Menen, das nogal ver van bij jou hé Nu ja, nog enkele weekskes en ik ben er ook vanaf, dan zallek mijnen zetel waarschijnlijk missen!
Maar als de kids er zijn kom ik wel eens naar zo'n meetingske denk ik, tzal er vanaf hangen hoe ik gemakkelijk ik alles georganiseerd krijg! We zien wel hé
|
| Terug naar boven |
|
 |
|