| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 14, 2008 9:31 am Onderwerp: 1 taart of 2? |
|
|
Misschien gekke vraag, maar binnen minder dan een maand vieren we Wouter en Tinne hun 1ste verjaardag. We vieren het 2 keer: 1 keer met mijn familie en 1 keer met papa z'n familie. Samen is te groot voor bij ons in huis, en papa kan op de 9de geen verlof krijgen (baaalen!! ), dus vieren we 't dan met mijn familie.
We gaan een pannekoekentaart maken voor de kids, maar maken we best 2 taarten, zodat elk z'n eigen kaarsje kan uitblazen of toch maar 1? We hebben zo van die kleine pannekoekenpannetjes, dus we kunnen kleine taartjes maken - dacht dat zo te doen, duurt alleen iets langer (meer bakken)
Wil er 2 keer een echt kinderfeest van maken, zijn er nog hapjestips die onze kids al mogen hebben? Nu ja, het zijn 'schooiertjes' hoor, vrijdag wou Wouter absoluut (mét stampend voetje!!) eens proeven van mijn ijs, en Tinne gisteren van m'n aardbeientaartje... Ze brullen 't kot bijeen als ze 't ni krijgen. Hun eigen bokes gaan d'er ni in, wat mama en papa eten wél... Ik trek het me niet meer aan, en geef ze 't gewoon... Vrees alleen dat ze mij op deze manier rond hun vingertjes aan 't winden zijn...
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 14, 2008 9:35 am Onderwerp: |
|
|
vindt ieder een kleintaartje voor hun
en dan een grote voor de familie die van ons hebben da ook hoor alles wat een ander eet is beter dan wat zij gaan eten
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Mams

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 14, 2008 10:25 am Onderwerp: |
|
|
Ik zou het ook zo doen! Elks hun eigen kleine 'smostaartje' (met eigen kaarsje) en dan iets anders voor de volwassenen. Kan er al geen ruzie van komen!
Hier ook 2 schooierkes... Als wij eten, móeten zij ook eten... Laat ze ook af en toe wel eens proeven hoor...
_________________ Meer dan trotse mama van Simon en Janne (°28-09-2007) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4102 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 14, 2008 11:03 am Onderwerp: |
|
|
wij hadden één grote taart van bumba vorig jaar (voor de drie tesamen eigenlijk, wij vieren met de familie alledrie in één keer, anders blijven we bezig, aangezien de verjaardagen maar 5 weken uit elkaar liggen). Ik was die met hen alledrie gaan uitkiezen, en we hadden samen door het grote taartenboek gekeken. Ze waren het eens over de bumba, dus...
Of het dit jaar weer zo gemakkelijk zal zijn (prinsessen versus bumba/auto's) zullen we nog zien...
En ze hadden op die taart elk één kaarsje om uit te blazen.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mamataan

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 14, 2008 11:08 am Onderwerp: |
|
|
ik had een grote taart voor iedereen en voor hun een klein gebakje met slagroom en 1 kaarsje. Zij konden met hun taartje doen wat ze wilden (eten, spelen) en wij hadden ook nog een lekkere taart voor ons.
_________________ Karin
Trotse mama van Ella en Maud (14-02-2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1296 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 14, 2008 11:14 am Onderwerp: |
|
|
't is bij ons bijlange nog niet zover, maar ik zou eventueel ook voor 2 aparte taartjes voor hen opteren en dan een "grotemensentaart" voor de familie. Bij 1 kind is dat gemakkelijker hé. Marnik is vandaag jarig en heeft gisteren een Cars-taart gekregen die hij zelf heeft uitgezocht. Op zijn 1ste verjaardag was het Winnie de Pooh met veel chocolade, op zijn 2de een Bumba met veel marsepein.
Ik denk, als onze kids ouder zijn dat ik hen allebei een taart laat kiezen maar dan veel kleiner formaat, zodat ze elk hun zin hebben gekregen. De familie kan dan kiezen van welke taart ze een stukje willen. Tenzij ze natuurlijk supergoed overeenkomen zoals bij Gyt, maar ja, dat is onvoorspelbaar nu hé!
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 14, 2008 11:39 am Onderwerp: |
|
|
Gelukkige verjaardag Marnik!!
Dus, het worden 2 kleine pannekoekentaartjes voor de kids en een gewone pannekoekentaart voor de andere kids en voor de rest zal ik bij de bakker wel iets vinden zeker?
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|