| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3944 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jun 04, 2008 10:44 am Onderwerp: |
|
|
ik heb hen nooit geforceerd, ik weet dat ze elk op hun ritme wel loskomen... Bij Pieter duurt dat meestal welgeteld 2 minuten, bij Lennart kan dat wel een uur duren. Maar anderzijds is Lennart wel veel sociaal interactiever vind ik, zeker met andere kids.
Gelukkig beschouwen mijn jongens de buggy ook wel als 'veilig' terrein... zolang ze daarin zitten en door één van ons geduwd worden, is dat gewoon een verlengstuk van mama of papa.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Aug 09, 2008 11:45 am Onderwerp: |
|
|
Ella heeft het sinds een tweetal weken en het wordt erger en erger. Ik weet ook niet goed hoe ik er op moet reageren. Als ze bij iemand anders op schoot zit, zit ze de hele tijd te zoeken waar ik ben. Ook als ze met haar rug naar mij zit, wringt ze zich zodanig om dat ze mij kan zien.
Zelf als haar papa haar vast heeft om te troosten of zo, begint ze keihard te huilen om toch maar bij mij te kunnen zijn.
Meestal is het sterker dan mijzelf en ruk ik haar uit zijn handen, maar ik weet niet of dat zo goed is... Ik geef ze dan wel vaak terug aan hem zodra ze wat gekalmeerd is, maar meestal begint ze dan opnieuw te schreeuwen.
Ze is net 6 maand... Ik dacht dat het wat later zou zijn...
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Aug 11, 2008 11:42 am Onderwerp: |
|
|
nee hoor vlinderelf sommige kindjes hebben dit al heel vroeg. Eens een baby 6 maanden is kun je ze ook dingen beginnen aanleren want ze leggen connecties tussen gedrag en respons, je kunt ze dus ook verkeerd gedrag aanleren en "verwennen". Ella snapt maar al te goed ondertussen dat als ze maar luid genoeg krijst mama haar zal pakken, ook al zit ze bij de papa. Niet doen dus . Niet alleen voor jezelf en Ella maar vooral voor Y. Want welk gevoel moet dat zijn voor hem dat hij op den duur zijn dochtertje niet meer zal kunnen troosten omdat ze alleen maar mama wil?
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|