| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 28, 2008 10:25 am Onderwerp: |
|
|
Inderdaad niet gemakkelijk. Bij mij zit er ook veel diabetes in de familie hoewel niemand daarvan overgewicht had/heeft... Ik heb dat al eens aan mijn huisarts gezegd dat ik waarschijnlijk ook kans heb om ooit diabetes te hebben en die lachte mij uit...
Maar goed, ik heb ook al gezien wat voor leven dat is en het is toch beter om er vooraf iets aan te doen als dat kan.
Mijn schoonvader heeft ook een maagring of zo'n bypass (ik weet het niet precies) en bij hem zie ik ook dat hij bijna dagelijks maagpijn heeft als hij een tikkeltje teveel heeft gegeten. Maar hij is wel heel tevreden dat hij het laten doen heeft. Hij voelt zich nu veel beter in zijn vel dan toen hij nog zwaarlijvig was. Hij woog bijna 200 kilo en nu ongeveer 70... Dus das wel een verschil...
Ik zou je als raad geven om met mensen te praten die de operatie laten doen hebben om te vragen naar hun ervaringen. Inderdaad heel goed gaan nadenken en daar je tijd voor nemen.
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
loeloe

Geregistreerd op: 31 Mei 2006 Berichten: 127 Woonplaats: Antwerpse Kempen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 03, 2008 11:40 pm Onderwerp: |
|
|
Hei San,
Over diabetes kan ik niets vertellen want daar ben ik niet mee vertrouwd. Ik zou alleen iets willen toevoegen aan je probleempje met het niet dagelijks naar het toilet kunnen gaan.
Iedereen moet eigenlijk dagelijks naar het groot toilet gaan. Kan je dit niet, is dat dikwijls te wijten aan slechte schimmels in je darmen. Hierdoor wordt bijvoorbeeld de stoelgang verhindert wat resulteert in allerhande klachten zoals slecht slapen, spierpijnen enzovoort...
Mijn ventje krijgt dagelijks patiënten over de vloer die met dit probleem zitten. Er wordt in eerste instantie niet over gesproken omdat ze niet voor die klachten komen (kinesist/osteopaat), en dikwijls zijn mensen dit sinds jaar en dag al zo gewoon dat ze het al niet meer als een probleem beschouwen. Eens je die schimmels uit je darmen hebt (door het vermijden van bepaalde voedingsmiddelen in combinatie met een homeopatisch middel/goede bacteriëen) verdwijnen/verminderen de andere klachten ook. Bovenstaande behandelingen kaderen in de NST-leer.
Ik weet niet of dit nuttig is voor je, maar misschien kan je hierover ook nog eens informeren vooraleer je de beslissing neemt voor een zware ingreep. Let op: dit is geen traditionele geneeskunde, dus artsen in het ziekenhuis gaan hier dikwijls niet in mee! Maar hier in de praktijk zijn er bewijzen à volonté...
_________________ Toegewijde mammie van Fré en Fran (19/08/2006) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|