| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Sep 07, 2008 7:49 am Onderwerp: |
|
|
Vroeger kookte men het wel in water hé!
Wsl door mijn opleiding, maar ik heb altijd hun flessen gestereliseerd. Elke keer. Was helemaal geen opgave, het hoorde er gewoon bij. Ze hebben flesjes gekregen totdat ze 1 jaar waren, en altijd steriele flesjes.
Ik heb een jaar in een melkfabriek gewerkt, oa in het microbiologisch labo, en ik weet hoe gevoelig melkproducten zijn voor bacteriën.
Ik ben helemaal geen poetsfreak, mijn kinderen mogen zich vuil maken, maar voeding en hygiëne is wel mijn stokpaardje (heb wsl teveel gezien wat er allemaal fout mee kan gaan...)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1301 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 09, 2008 8:47 am Onderwerp: |
|
|
Wij steriliseren nu omdat we katten in huis hebben en dat toch wel een beetje hygiënischer is dan. Bij Marnik hebben we dit gedaan tot hij begon te kruipen, want daarna at die toch kattenhaar op . Ik peis dat we nu ongeveer nog een maandje zullen doen, maar ik was regelmatig eigenlijk ook gewoon met heet water uit, want dat gedoe altijd. Ik zal blij zijn als ik nooit geen sterilisator meer hoef te zien!
|
 |
ChristelDepaepe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 09, 2008 11:56 am Onderwerp: |
|
|
Ik wist ook niet goed tot hoelang je die flesjes moet steriliseren.
Heb eens gelezen tot 4 maanden en bij K&G zeggen ze tot 6 maanden.
Ik zal het doen tot ze 6 maanden zijn en dan nog eens af en toe.
Idd lepeltjes enz,... steriliseren we ook niet.
_________________ Christel, mama van Ferre & Aaron ° 2 mei 2008
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|