| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
wim&sarah

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 09, 2008 7:58 am Onderwerp: |
|
|
zeg wel, je kan dan ook wa recupereren e..
ma t zijn zowiezo mafkezen van babies ze, tegen da ze hun fles uithebben 's morgens zijn ze alweer moe en ze slapen dan nog een uur of 2..
ze zijn eigenlijk nooit langer wakker dan 2uur na elkaar, ze kunnen er nie tegen om langer wakker te blijven.. heb er mij al wa ongerust over gemaakt ma t is omdat ze het nodig hebben zeker?
groetjes
_________________ trotse mama van Winter en Niene 18/03/08 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1301 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 09, 2008 8:45 am Onderwerp: |
|
|
Sarah, geen zorgen maken hoor, die van ons zijn ook nooit langer dan 2 of 3 uur wakker, en dan beginnen ze alweer te zeuren voor te slapen. Is voor ons heel aangenaam eigenlijk, want Marnik sliep bijna niet overdag, en dat was erg vermoeiend. Ik zou genieten van die vrije, rustige uurtjes
wat voeding betreft : wij schakelen binnen een paar weken ook over en doen ook half om half, maar enkel 1 doos hoor, daarna is het gewoon nummerke 2.
|
 |
Magalieke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 10, 2008 1:18 pm Onderwerp: |
|
|
Hier worden ze volgend weekend ook 6 maanden. Goed dat ik het hier nog even kom lezen, want had er helemaal niet bij stilgestaan om het half en half te doen. Weeral iets bijgeleerd sé .
Groetjes,
Magalie
_________________ Mama van Victor & Isaline - ° 13.03.2008
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|