| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Sep 04, 2008 9:45 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb 8 weken alles afgekolfd en in flesjes gegeven (aangevuld met KV als ik niet genoeg borstvoeding had), dus ja, ik wist precies hoeveel borstvoeding ze op hadden .
Vooral voor Meike was het eigenlijk wel belangrijk dat ik wist hoeveel ze dronk, omdat ze zoveel kleiner was dan haar zus.
_________________ mama van Milo (16/02/06) en Marin en Meike (13/07/07) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Sep 04, 2008 9:50 pm Onderwerp: |
|
|
| ils schreef: | Ik heb 8 weken alles afgekolfd en in flesjes gegeven (aangevuld met KV als ik niet genoeg borstvoeding had), dus ja, ik wist precies hoeveel borstvoeding ze op hadden .
Vooral voor Meike was het eigenlijk wel belangrijk dat ik wist hoeveel ze dronk, omdat ze zoveel kleiner was dan haar zus. |
hehe ja idd maar het is ook omdat ik het nu zo doe dat ik weet hoeveel ze op hadden. Maar had het zo begrepen dat ze echt aan de borst dronken en ze dan wisten hoeveel ze juist gedronken hadden en wou gewoon weten hoe je dat dan kon weten
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 672 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 10, 2008 9:00 am Onderwerp: |
|
|
Ik wilde toch even laten weten dat ik sedert een week nu op volledige bv sta en dat ik supertrots ben!!
Het samen aanleggen lukt nog niet echt supergoed zonder hulp, maar oefening baart kunst hé!
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 10, 2008 9:38 am Onderwerp: |
|
|
Proficiat Kaya! Het is iets om heel trots op te zijn, meid!
Hou vol zou ik zeggen, maar doe jezelf geen tekort... Zorg goed voor jezelf!
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 10, 2008 9:59 am Onderwerp: |
|
|
Goed gedaan Kaya! Maar zoals vlinderelf ook al zegt: Zorg goed voor jezelf hé!
_________________ mama van Milo (16/02/06) en Marin en Meike (13/07/07) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dubbel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 10, 2008 10:33 am Onderwerp: |
|
|
@kaya : een heerlijk gevoel hé, als dat allemaal begint te lukken! Ben dan ook behoorlijk fier
En jongens wat is het schattig die twee kopjes onder je te zien! Mijn tweelingske blijkt uiteindelijk toch identiek te zijn (2 vruchtzakken maar 1 placenta) en dat merk ik dan wel, als die twee knats dezelfde snuitjes liggen sutsen en zuigen met de daarbij horende geluidjes. Awel, dat maakt alle slapeloze nachten weer goed!
_________________ Trotse mama van Alix en Mila, geboren op 7 augustus 2008 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 672 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 10, 2008 1:42 pm Onderwerp: |
|
|
| Dubbel schreef: | @kaya : een heerlijk gevoel hé, als dat allemaal begint te lukken! Ben dan ook behoorlijk fier
En jongens wat is het schattig die twee kopjes onder je te zien! Mijn tweelingske blijkt uiteindelijk toch identiek te zijn (2 vruchtzakken maar 1 placenta) en dat merk ik dan wel, als die twee knats dezelfde snuitjes liggen sutsen en zuigen met de daarbij horende geluidjes. Awel, dat maakt alle slapeloze nachten weer goed! |
Inderdaad, echt fantastisch hé die sabberende smekgeluidjes en die oogjes die dan zachtjes toegaan !
De onze slapen nu al 3 nachten op een rij 5 uren aan één stuk door! Vannacht zelfs 5 uren en 20 minuten!! Het gaat echt de goeie richting uit!
Het huiluurtjes 's avonds tussen de voeding van 20u en 23u wordt echter wel iedere dag intenser en luider... Nu ja, dat hoort erbij zeker? Dan laat ik ze ook wat doorhuilen want ik heb al gemerkt dat ze dan 's nachts veeeeel beter slapen.
@de andere dames: bedankt voor de felicitaties! Wees gerust, ik verzorg mezelf goed hoor! Ik eet zo gezond mogelijk, drink veel en probeer te rusten daar waar nodig. Alleen mijn vitamientjes zou ik soms eens durven vergeten Maar ik voel me goed
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|