| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
miebox

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 12, 2008 7:36 pm Onderwerp: even voorstellen |
|
|
hallo, ik heb mezelf eigenlijk al eens voorgesteld, maar ben er door omstandigheden niet meer toe gekomen om de website te bezoeken.
Ik ben Mieke,38 jaar, heb 4 kinderen, laura (13) Joran (10) en de tweeling Hannah en Nathan (3.50 jaar)
Het is hier bij tijden enorm druk in huis door onze twee bengels, zij zijn heel ondernemend allebei en gaan als een wervelwind doorheen alles.
Daarbij maken ze ook de nodige ruzie, soms de hele dag door, vooral fysiek omdat ze allebei hetzelfde stuk speelgoed willen ofzo...
Dat maakt het toch wel eens moeilijk om er van te genieten.Maar er zijn ook de mooie momenten natuurlijk, waarop ze heel olijk uit de hoek kunnen komen. Vooral 's avonds voor het slapen gaan zijn ze de beste vrienden en is het jammer dat te onderbreken.
Onze oudste 2 flaneren daar ergens tussen want de meeste aandacht gaat naar de jongsten. Vooral de jongen van 10 heeft het daar moeilijk mee, maar we lassen soms een extra verwenmoment in voor hem. de oudste is een meisje van 13 en die gaat heel goed om met de kleintjes.
ik was wel heel blij dat het schoolmoment was aangebroken en ik ze de voormiddag even kan uit handen geven.(slapen nog aalebei in de namiddag) Tot nu toe ben ik altijd thuis gebleven, en zijn er veel lastige momenten geweest. Maar het ty is aan het keren, ik begin maandag opnieuw te studeren, gezinswetenschappen te Brussel, en daar kijk ik echt naar uit.
Ondanks al de drukte en zorgen wil ik toch mezelf wel zien als een fiere mama van 4 unieke wezentjes, die de voorbije 3.5 jaar goed heb overleefd sinds de komst van onze 2 verrassingskindjes.
Groeten, Mieke
_________________ ik ben de trotse mama van 4 kinderen.
Laura (13 jaar) Joran (10 jaar) en de tweeling Hannah en Nathan (3,5jaar) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 12, 2008 7:44 pm Onderwerp: |
|
|
hey welkom,mijn dochter wordt 12 jaar nu oktober en de tweelingjongens zijn 10 jaar misschien eens samen komen op een meeting?
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ChristelDepaepe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 12, 2008 7:54 pm Onderwerp: |
|
|
Ook welkom van ons!
Kan best geloven dat het soms eens druk is bij jullie
_________________ Christel, mama van Ferre & Aaron ° 2 mei 2008
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
twiety

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 12, 2008 8:43 pm Onderwerp: |
|
|
welkom en inderdaad, als je dag in dag uit bij de kids bent, snak je toch wel eens naar iets rustigers. Ik ben ook content als ik eens mag gaan werken. ( onregelmatig schema op werk, waardoor ik ook weken samen met de kids doorbreng), En met 4 kids, kan ik het best geloven dat het druk is.
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 12, 2008 9:15 pm Onderwerp: |
|
|
Welkom hier!
Ik vind 3 kids vaak al zo'n drukte, dus 4 moet echt wel hectisch zijn
_________________ mama van Milo (16/02/06) en Marin en Meike (13/07/07) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 12, 2008 9:18 pm Onderwerp: |
|
|
welkom ik weet hoe het voelt omaltijdbij de kids te zijn ik ga ook nie werken omdat het ons meer kost aan opvang als ik ga werken dan ik thuis blijf
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1143 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 12, 2008 10:26 pm Onderwerp: |
|
|
Welkom hier!
Veel succes bij de start maandag... spannend zeg!
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|