| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Dubbel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 15, 2008 8:25 pm Onderwerp: Spruitjes |
|
|
Oei oei! Ik heb vanavond spruitjes gegeten. ik hou daar nl héél erg van maar nu blijft dat niet goed te zijn als je borstvoeding geeft. Heeft iemand slechte ervaring gehad na het eten van spruitjes? Het zou slecht verteerbaar zijn en ook de smaak zou niet lekker zijn. Ja, ik heb me helemaal laten gaan ... heb de hele casserole leeggegeten
_________________ Trotse mama van Alix en Mila, geboren op 7 augustus 2008 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 15, 2008 8:30 pm Onderwerp: |
|
|
Ik denk niet dat ze van de smaak last gaan hebben, maar van de winderigheid ... Ik weet niet hoe rap ze krampjes hebben, maar het kan zijn dat je morgen wel serieus je peren ziet! Hopelijk niet!!!!
Sommige vrouwen blijven gewoon alles eten als ze bv geven, andere letten serieus op hun eten. Ik had altijd kindjes die heel veel last van krampen hadden, dus ik at heel veel dingen niet terwijl ik bv gaf (spruiten, ajuin, schorseneren, groene boontjes, alle bonen, citrusvruchten, ...)
Ik duim ervoor dat ze sterke darmpjes hebben.
|
 |
Dubbel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 15, 2008 8:47 pm Onderwerp: |
|
|
Oei oei een ramp! Nee, mijn kids hebben hélemaal geen sterke darmpjes (integendeel!) Dju dat wordt dus afzien morgen. Enfin ik ben eigenlijk wel eens benieuwd in welke mate dit gaat spelen. Ik weet het jullie te zeggen! En oef, gelukkig gaan ze woensdagavond naar oma dus als het morgen kermis is, heb ik tenminste een rustnacht in het voorruitzicht
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 672 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 15, 2008 9:11 pm Onderwerp: |
|
|
| Dubbel schreef: | Oei oei een ramp! Nee, mijn kids hebben hélemaal geen sterke darmpjes (integendeel!) Dju dat wordt dus afzien morgen. Enfin ik ben eigenlijk wel eens benieuwd in welke mate dit gaat spelen. Ik weet het jullie te zeggen! En oef, gelukkig gaan ze woensdagavond naar oma dus als het morgen kermis is, heb ik tenminste een rustnacht in het voorruitzicht  |
Haha, hopelijk leest oma dit niet!!
Misschien kan je anders gewoon afkolven en weggooien als je genoeg melk hebt tenminste? Ik heb hier anders wel nog een voorraadje ingevroren melkijsblokjes liggen voor een heel leger baby's hoor
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dubbel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 15, 2008 9:15 pm Onderwerp: |
|
|
Haha kan je die gauw in een kilopostpakje opsturen? Nee ik heb niet meer zoveel melk "in stock". Ik ga het me waarschijnlijk morgen beklagen maar ik wil de test doen : hoe erg gaan ze erop reageren???? Een beetje sadistisch misschien (en dan vooral voor mezelf:-)) Ik stuur jullie het rapport morgen!
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dubbel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 15, 2008 9:17 pm Onderwerp: |
|
|
PS Just to know : hoelang blijft zo'n "slecht voedsel" in je bloed?
|
| Terug naar boven |
|
 |
Melandune

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 16, 2008 8:20 am Onderwerp: |
|
|
Het is niet zeker dat ze er op reageren hoor.. Ik eet zelf ook graag spruitjes en hier hebben ze er geen last van.. Wel merk ik dat hun pampers vele harder stinken als ik eieren gegeten heb..
_________________ mama van 1 dochter en 3 zonen.. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|