| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 15, 2008 9:44 pm Onderwerp: |
|
|
Oei, dat belooft!. Nog een geluk dat die van ons momenteel nog niet beslissen wat ze aantrekken of niet
Hier zijn ze nl nooit hetzelfde gekleed. Wel dezelfde stijl, maar nooit identiek hetzelfde.
_________________ mama van Milo (16/02/06) en Marin en Meike (13/07/07) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 16, 2008 8:10 am Onderwerp: |
|
|
|
ze zijn meestal neit identiek gekleed, maar dezelde stijl is wel belangrijk hoor. Als de één een rood t-shirt aan heeft, wil de ander dat ook, want hij weet dat er nog rode t-shirten in de kast liggen. Dan kom je niet met een blauw t-shirt voor de dag...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 16, 2008 2:40 pm Onderwerp: |
|
|
Ik kan me er iets bij voorstellen , bij Milo trek ik momenteel nl ook niet meer eender wat uit de kleerkast .
_________________ mama van Milo (16/02/06) en Marin en Meike (13/07/07) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 16, 2008 3:59 pm Onderwerp: |
|
|
Ik leg sinds het nieuwe schooljaar 's avonds klaar en 's morgens kan er niet meer gewisseld worden. Want als er 's morgen nog gekozen moet worden, gaan de dames nooit akkoord en komen ze altijd te laat in de klas. Trouwens vorig schooljaar moeten ze geleerd hebben over jongens en meisjes en de kledij en zo: want ze hebben een hele tijd geen broeken willen dragen. 'Meisjes dragen rokken en ik ben een meisje, hé mama.' Vorige week in de winkel wou Amaryllis nog altijd geen broek passen: 'Ik draag alleen rokken'. Vandaag heeft ze een broek aan, 'verstopt' onder een tuniekje, weliswaar.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4113 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 17, 2008 10:08 pm Onderwerp: |
|
|
ja saskia, die periode herinner ik me hier nog. Héél leuk... vooral als je van de juf de opmerking krijgt of je ze op de turndagen (twee keer per week) toch alsjeblieft een broek wil aandoen... Hele gevechten zijn dat hier geweest indertijd... nu heeft ze zich ernaar geschikt (alleen vervelend dat ze soms van turndag wisselen zonder ons te verwittigen!)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1706 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Sep 18, 2008 10:04 am Onderwerp: |
|
|
Saskia, ik heb er zo 2 rondlopen!!
neen mama geen broek, rok aan doen!!!
maar met dit weer haal ik wel de kousebroeken boven hoor.
Vandaag hebben ze een broek aan, het is turnen op school en dat lijkt me net iets makkelijker. Maar er was veel overtuiging nodig deze morgen.
En dan moet je weten dat ik nu pas graag rokken draag, maar 9/10 heb ik toch een broek aan hoor!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 404 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Sep 18, 2008 6:53 pm Onderwerp: |
|
|
@ Jessie : en toch had je vroeger dikwijls een rok aan maar dan besliste ik er over
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|