| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1301 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 17, 2008 4:49 pm Onderwerp: Toch een helmpje .. |
|
|
Ik ben vanmorgen met onze Arne naar de osteopaat geweest. Zoals je misschien weet had hij al in de baarmoeder een scheef schedeltje omwille wellicht van te weinig ruimte. We zijn dan ook al met hem aan het gaan sinds zijn 3 weken, met toestemming en medeweten van de kinderarts.
Vandaag zei de osteopaat om toch verder te gaan voor een helmpje. Zijn schedeltje is al serieus gebeterd en zijn voorkeurshouding is haast volledig weg, maar toch gaat het niet snel genoeg vooruit en zie je toch wel een wezenlijk verschil (als je erop let). Dus hij raadde aan om een afspraak te maken in het Middelheim. Ik ben dan een 2nd opinion gaan vragen bij de KA die denkt dat Arne een randgeval is (zoals onze Marnik was), maar toch verder te gaan, dus we hangen er weer aan vast
Vorige keer bij Marnik ook voor een helmpje gegaan dat hij uiteindelijk 2 x heeft opgezet waarna hij zijn goede houding in bed vond en het niet meer nodig was. Marnik had een erg scheefgetrokken gezichtje en dat heeft Arne niet, maar zijn schedeltje achteraan is wel even scheef (hoewel het bij Marnik nog ernstiger was), dus de kans bestaat dat Arne ook gaat moeten slapen met zo'n afschuwelijk ding op zijn hoofd. Ik kijk er al echt naar uit
|
 |
sandra D

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 17, 2008 6:07 pm Onderwerp: |
|
|
efkes een harde noot die moet gekraakt worden maar het is beter voor Arne toch ? Als mama is dat natuurlijk niet leuk...
moet hij dat dan overdag ook aan of enkel om te slapen ??
beter dan er niet voor te kijken, wij kennen zo'n kindjes die dat beter ook had gehad want hij is nu ne peuter van 2 en z'n hoofdje heeft echt een lelijke vorm !!
_________________ mama van sam (28.11.2005), Lies & Hanne (25.01.2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1301 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 17, 2008 7:10 pm Onderwerp: |
|
|
da weten we eigenlijk allemaal nog niet, maar Marnik moest alleen 's nachts. Die heeft dat ding 2 (zeer slechte) nachten op gehad, en toen sliep hij aan de juiste kant, dus we hebben dat ding in de kast gesmeten en gedaan. Arne is ook een randgeval en volgens ons komt het vanzelf goed omdat hij al op zijn zijde draait (wat Marnik pas later deed). Dus hopelijk is het allemaal niet nodig.
|
 |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 17, 2008 7:36 pm Onderwerp: |
|
|
Moet inderdaad niet leuk zijn als mama, maar het is toch beter dat ze het nu al zien en een oplossing voorstellen ook al is die niet leuk. Misschien heeft het wel even snel effect als bij Marnik.
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1143 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Sep 18, 2008 3:19 pm Onderwerp: |
|
|
Het zal wel een opdoffer zijn om dat te horen te krijgen, zeker als je er al ervaring mee hebt met Marnik.
Maar wie weet draait het toch nog beter uit als gedacht? Als hij een randgeval is, is het misschien toch niet nodig?
Veel succes in elk geval, we duimen voor Arne!!
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Sep 18, 2008 7:57 pm Onderwerp: |
|
|
mercikes. Ik hoop het, want zo'n helm da's echt ellende hoor. Ze zweten zich daar te pletter in en hij slaapt nu net altijd zo goed! Ik moet de 3de naar het Middelheim dus dan zullen we wel zien.
|
 |
|