Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
pedro's blog
Jipenjanneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

ziekenhuisfactuur

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Geldzaken en meerlingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dubbel

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2008 10:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ikzelf heb ook poepveel chance gehad. Op mijn werk heb ik een verzekering maar die dekt maar tot 900€ voor de volledige bevalling. Ik heb me daar mijn hele zwangerschap aan zitten opjagen. Mijn man is dan op 7 juli bij een nieuwe werkgever begonnen waar hij een DKV verzekering heeft voor zijn hele gezin. Nog meer chance was dat er géén wachttijd was! Dat was dus even geluk want mijn meisjes zijn op 7 augustus geboren. Om op jouw factuur terug te komen. Je hébt een verzekering en idd volgens mij kunnen die facturen hoog oplopen maar ik ben zeker dat er een tussenoplossing gevonden kan worden. Het ziekenhuis heeft trouwens de zekerheid dat de verzeking van je werk gaat betalen dus volgens mij zullen die wel enkele weken kunnen wachten. Je zeker informeren en AANDRINGEN!!!
isarubine

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 10:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

de meeste ziekenhuizen staan een uitstel van betaling toe hoor , zelfs een afbetalingsplan als mensen het niet kunnen betalen . Maar je moet hen dan wel op de hoogte brenegen en niet zoals sommige mensen doen: hun kop in het zand steken en maar aangetekende brieven krijgen en er niet op reageren . Zo kan het ziekenhuis je ook niet helpen hé. Maar normaal zou dat geen probleem mogen zijn om uitstel van betaling te krijgen. Vraag dan wel naar het hoofd van de dienst facturatie om het te vragen en als die je niet wil helpen kun je altijd naar de ombusdienst van het ziekenhuis gaan , die regelen dat dan wel of de sociale dienst van het ziekenhuis,...je hebt wegen genoeg in een ziekenhuis hoor om uitstel te krijgen van betaling en zeker als je verzekert bent en ze dus zeker weten dat het geld er komt .

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken MSN Messenger
neske

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Za Sep 20, 2008 4:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

bedankt! Ik heb gisteren net een bevestigingsbrief gekregen van de verzekering via mijn werk, dat de kindjes aangesloten zijn. Woensdag moet ik toch naar het ziekenhuis op controle, dus was ik van plan om eens langs de dienst facturatie te passeren, ik kan dan de brief altijd meenemen, dan zijn ze ook direct zeker hé.

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Sep 21, 2008 1:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij ons waren de kindjes eerst op mijn naam ingeschreven omdat ik de oudste ben van ons twee. Maar sinds 1 januari 2008 mag je als koppel kiezen bij wie je kinderen ingeschreven staan. Gelukkig maar want mijn hospitalisatieverzekering was nog in wachttijd en mijn vriend heeft er al jaren eentje.
Wij hebben eerst de zuivere facturen gekregen waar de mutualiteit nog niet was ingerekend en dat was - hou u vast - 19.000 euro en 16.000 euro.
Yane voor 18 dagen intensieve zorgen en Ella voor 4 weken gewoon bedje op neonatologie.
Maar nadat de mutualiteit was tussengekomen was het nog 1300 euro in totaal en de hospitalisatieverzekering heeft dat allemaal terugbetaald.

Ik heb ook redelijk laat de facturen aan het ziekenhuis betaald. Wij hebben geen enkele herinnering gekregen. Blijkbaar worden er vele facturen gewoon niet betaald en zijn ze al blij dat het betaald wordt, al is het dan te laat.
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog MSN Messenger
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 9:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

vele ziekenhuizen laten er idd vaak maanden overheen gaan voor ze een rappel sturen. Maar je bent toch altijd beter met even te verwittigen... en zeker in dit soort situaties gaan ze daar wel mee akkoord gaan. Ze geven je in de pc dan een uitstel, en zo kan je even wachten met betalen.
neske

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Okt 01, 2008 8:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb vorige week de kaartjes van de meisjes gekregen, aangezien ik toch naar het ziekenhuis moest, heb ik het dan maar direct gevraagd of het nu nog kon geregistreerd worden. Maar blijkbaar was het te laat, het kaartje moet binnengebracht worden voor ze ontslagen zijn Sad
Ik kan het wel gebruiken vanaf de volgende opname, da's goed natuurlijk, maar daar ben ik nu niks mee Rolling Eyes
Maar we vinden wel een oplossing.

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Okt 01, 2008 9:15 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij ons zijn ze samen 3 weken moeten blijven en ikzelf ben met keizersnede bevallen en heb 7 dagen op luxekamer verbleven. Wij moesten een 3000 euro betalen maar in tussenkomst van verzekering en van ziekenkas bleef er nog maar een paar euro voor ons over om te betalen.
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Geldzaken en meerlingen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: