| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3944 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Sep 18, 2008 7:31 pm Onderwerp: |
|
|
dat is met periodes hoor... Na Line haar 'ik wil geen broek' (gevolg: mama kocht vooral rokken en jurken, en net voldoende broeken voor de turndagen), heeft ze ook 6 maanden gehad dat ze enkel broeken wou dragen
En als je dan weet dat een goed passende broek voor Line vinden echt een moeilijke opdracht is (nu gaat het wat beter, nu ze een beetje meer rondingen heeft)...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 19, 2008 10:18 pm Onderwerp: |
|
|
oplossing : leggings laten dragen ! Zo dragen ze en een jurk en een broek, zijn de juffen content want ze dragen een broek en zijn de meisjes content want ze dragen een rokje!
Ons Isaline kan zo met de handen in de zij naar haar openstaande kleerkast staan kijken zo met een blik van : "ik heb nu echt niks om aan te trekken hé" terwijl de kast vol ligt!Ruben is daar veel makkelijker in : als het maar cool is!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 22, 2008 10:48 am Onderwerp: |
|
|
Nee, nee. Een legging is ook een broek. Laatst hebben we gelachen in de winkel: op een kapstokje hing een rokje gepresenteerd over een legging. Amaryllis wou dat rokje wel passen, maar 'die mouwen vind ik niet mooi hoor'.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 22, 2008 11:33 am Onderwerp: |
|
|
Super! Die mouwen!
Hier valt het nogal mee, ons Dagmar draagt ook graag rokskes maar een broek mag ook van haar
Onze Greg draagt graag broeken met zakskes op, vind hij cool!
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|