gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 30, 2008 7:21 pm Onderwerp: |
|
|
twee keer per dag spoelen met fysiologisch (met 100 cc, niet die kleine ampullen van 5 of 10 cc), en dan voor het slapengaan nog een beetje baby nesivine. Bij het minste meteen aerosollen met atrovent en fysiologisch.
Maar dan nog... Pieter heeft tot 6 maanden geleden nooit langer dan een paar maanden zonder ademhalingskiné gekund... bovenop zijn constante aerosols thuis én zijn puff flixotide. En nu nog: zodra hij begint, start ik met atrovent en bisolvon.
De kentering kwam hier toen onze pediater ons voorstelde in maart, toen hij amper een maand na de stopzetting van ademhalingskiné weer begon te wheezen, om dan maar eens Bronchovaxom te geven. En sindsdien nog geen infectie meer gehad, en zelfs sinds augustus zijn puff Flixotide gestopt. In september begon hij weer: meteen aerosol met atrovent en bisolvon, terug puff EN een nieuwe kuur bronchovaxom begonnen. Hij is erdoor gekomen, en de puff ben ik alweer kunnen stoppen, net zoals de aerosol.
Soit, om maar te zeggen: ik dacht ook niet dat bronchovaxom mocht bij kleintjes, maar volgens onze pediater wordt dat meer en meer gegeven. Misschien eens overleggen met de pediater?
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|