| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
ChristelDepaepe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Sep 27, 2008 7:45 pm Onderwerp: |
|
|
Hier heb ik ook niet dat gevoel hoor.
De eerste dagen na hun thuiskomst lagen ze samen in het park in onze living, maar kort daarna kon ik ze niet meer samen leggen.
Ze weenden heel de tijd en ik had echt het gevoel dat ze liever alleen waren. (ik heb geen tweelingenpark) Ook als wij de kindjes wegdoen, is het altijd apart. De ene bij mijn ma en de ander bij S zijn ma.
En ze sliepen daar nog beter en waren veel rustiger.
Nu reageren ze op elkaar als ik ze samen in m'n armen neem of samen speel op het speeltapijt. Ferre lacht dan altijd hartelijk naar z'n broer en omgekeerd. Maar ze missen elkaar niet als ik ze apart wegdoe hoor.
_________________ Christel, mama van Ferre & Aaron ° 2 mei 2008
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Hermanus

Geregistreerd op: 20 Mei 2008 Berichten: 134 Woonplaats: Hermanus, Zuid-Afrika
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 30, 2008 4:11 pm Onderwerp: |
|
|
Dat is toch raar dat ze mekaar niet missen, hier moeten ze zelfs in elkaars gezichtsveld zitten als we hen 's avonds de fles geven. de een zal zelfs ondersteboven kijken om de andere toch maar te kunnen zien.
_________________ Elke,Trots moeke van Cara en Eva, 19 maart 2008
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1124 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 30, 2008 8:10 pm Onderwerp: |
|
|
Onze Arne is gisteren voor het eerst alleen naar de OM gegaan terwijl Michiel ziek thuis bij mij bleef. Overdag hebben ze elkaar eigenlijk niet gemist, maar ge had hun blik moeten zien toen Arne terug thuis was! Dat was echt goddelijk om te zien. Daarna hebben die een gans uur tegen elkaar zitten leuteren, precies bijbabbelen.
|
 |
Hermanus

Geregistreerd op: 20 Mei 2008 Berichten: 134 Woonplaats: Hermanus, Zuid-Afrika
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 16, 2008 7:58 pm Onderwerp: |
|
|
Omdat ons Cara zoveel last had van haar hooikoorts afgelopen nacht, heb ik haar bij ons in bed genomen, nog geen half uur daarna was Eva wakker. Ik denk dat ze haar zus niet meer hoorde ademen of snotteren...'t was in elke geval raar dat ze haar zus al miste.
_________________ Elke,Trots moeke van Cara en Eva, 19 maart 2008
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|