| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
joe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 30, 2008 2:10 pm Onderwerp: |
|
|
Je kan het kookboek van Kind en Gezin voor baby en peuter aanvragen bij Leen Du Bois (02/533.14.24) of eens een kijkje nemen op de site van Kind en Gezin daar vind je ook receptjes bij voeding.
_________________ mama van Roxanne (24/10/1996), Nicolas (07/10/1998) en Jack en Billie (12/09/2006) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Hermanus

Geregistreerd op: 20 Mei 2008 Berichten: 134 Woonplaats: Hermanus, Zuid-Afrika
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 30, 2008 3:10 pm Onderwerp: |
|
|
Het kookboek van Kind en Gezin is super, je hebt echt niet meer nodig. Zelfs hier in Zuid-Afrika wordt dit boek (allee, door mijn alleen dan) gebruikt !
Potjes doen we alleen als we ergens naar toe gaan, veel te duur om altijd potjes te geven.
_________________ Elke,Trots moeke van Cara en Eva, 19 maart 2008
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
iris

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 30, 2008 3:17 pm Onderwerp: |
|
|
Ja, altijd verse appelsienen gebruiken. Ik heb een voorkeur voor eetappelsienen omdat daar veel meer sap in zit dan persappelsienen en die zijn veel zoeter. Ik maak het steeds vers, ze zeggen met invriezen dat alle vitaminen er uit gaan. Maar ja, je moet zien wat voor jou het beste uitkomt, als ze maar groeien en gezond blijven!!!! Dat is het belangrijkste.
groetjes
_________________ groetjes Iris, mama zoontje Kjento 24/10/2000
en dochtertjes Kioni & Kaori 08/09/2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 30, 2008 7:08 pm Onderwerp: |
|
|
een tip voor groentenpap die ik meen ik ooit van jessie kreeg, en hier een ongelofelijke topper bij de jongens (bij Line was het nooit in me opgekomen): komkommerpap.
Komkommers stomen in de babycook (véél komkommers, want er komt enorm veel vocht vanaf, denk dat ik er drie of vier nam voor beiden, en ik deed de zaadlijst er wel ongeveer uit... het waren wel goede eters hoor). Kookvocht goed afgieten want anders heb je soep. En dan mixen met gekookte patatjes en het vlees. Heel zacht van smaak. Enne... nu eten ze nog doodgraag komkommer rauw.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Hermanus

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 01, 2008 8:10 am Onderwerp: |
|
|
hmm, die komkommerpap klinkt vree goed, ga ik zeker uitproberen. Krijg er zelf al goesting in 
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 02, 2008 10:25 am Onderwerp: |
|
|
o ja, die van ons zijn ook zot van komkommerpap!! Doe er soms avocado bij, erg lekker, ook om op de boterham te smeren! (voor ons doe ik er dan een beetje peper op)
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Hermanus

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 21, 2008 3:32 pm Onderwerp: |
|
|
Komkommerpap heeft afgelopen zondat op het menu gestaan en HEEL goed bevonden, ik kon niet rap genoeg eten geven !!!
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|