| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
loeloe

Geregistreerd op: 31 Mei 2006 Berichten: 120 Woonplaats: Antwerpse Kempen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 02, 2008 1:04 pm Onderwerp: onthaalmoederperikelen |
|
|
Hey,
't zit me even hoog. Zit snikkend voor de computer.
F&F gaan sinds een jaar op vrijdagen naar een onthaalmoeder. Al bij al is dit altijd prima verlopen. Naast verschillende andere kinderen heeft zij ook haar eigen 2jarige peuter. Deze is regelmatig ziek. In het voorjaar heb ik ze de helft moeten thuishouden, in de zomer anderhalve maand niet geweest door verloftoestanden harentwege. Dus september begonnen we terug met goede moed. 1ste vrijdag kunnen gaan, de volgende 2 weken niet want hij was weer ziek. Aangezien ik 2 dagen in de week zonder kids plan om allerhande dingen te doen, is dit vervelend als je ze dan weer eens niet kan wegdoen. Je moet een hoop afspraken annuleren, en je week weer helemaal anders inplannen.
Ik heb toen met de begleidster van de Landelijke Kinderopvang gebeld en dit aangekaart. Ik vroeg om eventueel naar een andere om uit te kijken. Zij stelde een dame hier vlakbij voor. Ik ken haar familie omdat zij klant zijn in onze eigen zaak. Ik heb die dame een bezoek gebracht en afgesproken dat als F&F naar haar zouden komen, dat dat dan vanaf 01/10 zou zijn.
Daarna heb ik het allemaal even laten bezinken. Wat is het beste? UIteindelijk kwam ik tot de conclusie dat het niet om mijzelf draait, maar om de kinderen. Waar voelen zij zich goed?
Ik kwam tot het besluit dat ze eigenlijk toch goed zijn waar ze nu zijn. Ik heb dus mijn OM een bezoek gebracht en haar uitgelegd waarom ik twijfelde en dat ik had besloten van ze toch bij haar te laten. Natuurlijk was de begleidster al daar geweest en die had een niet zo mooi portret achtergelaten van mijn beweegredenen. Je kan begrijpen dat mijn om niet zo goedgezind was toen ik daar aan kwam. Maar goed, dat is uitgepraat en 't is allemaal terug koek en ei.
Maandag belt die begleidster om te vragen of ik die andere dame ervan op de hoogte heb gebracht dat F&F niet komen. Ik zeg van niet en beloof dit zeker te doen. Door allerlei gebeurtenissen was dat er tot op de dag van vandaag nog niet van gekomen.
Nu krijg ik daarnet een halve scheldtelefoon van die dame. Zij had blijkbaar gisteren de hele dag zitten wachten op F&F. EN "wat ik wel niet dacht?" En "dat was wel niet de gang van zaken!!" Ik was totaal verbouwereerd. Ik dacht dat de begleidster deze boodschap al wel zou doorgegeven hebben, en dat ik moest bellen om het waarom. Blijkbaar niet dus.
Nu ben ik hier dus echt van kapot. Ik trek me die dingen dus echt aan! Nu giert het door mijn hoofd wat voor indruk ik weer heb achtergelaten ondanks het niet helemaal mijn fout is. Het enige wat ik had moeten doen blijkbaar is meteen bellen. Ik vind persoonlijk dat de begleidster steken heeft laten vallen, maar waarom voel ik me dan zo schuldig?
_________________ Toegewijde mammie van Fré en Fran (19/08/2006) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
iris

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 03, 2008 10:09 am Onderwerp: |
|
|
Je moet je vooral niet schuldig voelen!! En jij hebt het zo al druk en hebt goed gehandeld en hebt aan je kinderen gedacht. Als je zo naar jou bellen moesten ze zich schamen!! Ze had even goed kunnen bellen en vragen waar ze bleven die dag zelf. Het is zeker jou fout niet!! Er zijn ergere dingen in de wereld dan gefrustreerde onthaalmoeders!!!
TREK HET VOORAL NIET AAN!!!
groetjes en hou je goed
_________________ groetjes Iris, mama zoontje Kjento 24/10/2000
en dochtertjes Kioni & Kaori 08/09/2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|