| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 13, 2008 1:11 pm Onderwerp: |
|
|
Daar zit ik dus ook mee hé Katreske: eens 'rustig' van 1tje zwanger zijn, zit er nu blijkbaar niet in voor mij (de gyn heeft al gezegd dat ik terug plat zal moeten liggen) en 'rustig' met een ondernemende twin is ook niet 'rustig' hé. Zal er nog wat tijd over laten gaan (B heeft nu nog altijd zo iets van 2 is genoeg, en soms denk ik dat ook wel, maar toch ook soms, je weet wel...)
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 13, 2008 6:09 pm Onderwerp: |
|
|
Aangezien we nu zeker weten dat de meisjes tweeëiïg zijn, zullen we rekening houden met de kansberekening
|
 |
mamavero

Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 11 Woonplaats: Wuustwezel (België)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 25, 2008 9:48 pm Onderwerp: hier is 't er eentje deze keer |
|
|
Ben hier lang niet geweest op het meerlingenforum, maar nu heb ik wel ineens een nieuwtje... Na een tweeëige tweeling in mei 2006 (zit in de familie) komt er nu een broertje of zusje bij in mei 2009 . Eerste echo was op 12 weken, het was dus heel lang spannend of het er deze keer eentje zou zijn . In ons geval een opluchting hoor, ik hoop op een normale zwangerschapsduur en hopelijk ook een natuurlijke bevalling, of een gewone keizersnede voor mijn part, maar geen spoedkeizersnede meer onder volledige verdoving als ik mag kiezen...
Het gekke is dat ik me de voorbije maanden slechter heb gevoeld dan tijdens de meerlingzwangerschap... Ben nu de hele dag door misselijk terwijl ik vorige keer alleen 's morgens misselijk was. Had ik wel anders verwacht, tja toch niet te voorspellen hé.
Veel succes aan al diegenen die net als ons willen gaan voor nummertje drie (of drie en vier)!
_________________ Mama van Lieselot en Hannes
° 25.05.2006
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2839 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 25, 2008 9:58 pm Onderwerp: |
|
|
Proficiat!!!
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 26, 2008 10:29 am Onderwerp: |
|
|
Proficiat.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 26, 2008 10:55 am Onderwerp: |
|
|
PROFICIAT!!!
Enne ... zowel ikzelf als Isarubine vonden onze eenlings-zwangerschap soms moeilijker dan die van de tweeling hoor. Ik was met de tweeling nooit misselijk en met Nina had ik dat wel. Zo zie je maar, elke zwangerschap is anders. Je moet er ook bijrekenen dat je al een tweeling rondlopen hebt hé. Dat maakt je beleving van je zwangerschap ook anders.
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1080 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 26, 2008 12:24 pm Onderwerp: |
|
|
Een dikke proficiat, Mamavero!!!
Weet iemand wat de kans eigenlijk is op nog een tweeling na een eeneiige tweeling? Ik dacht altijd dat een eeneiige tweeling 'puur toeval' was, maar sommigen hebben daar een andere mening over. Ik denk dan ook aan de mama met haar 3 tweelingen (2 eeneiige en 1 tweeëiige)...
De gyn. zei ons vroeger dat de kans op een tweeling 1/60 is en de kans op een eeneiige tweeling 1/240. Maar is er dan een hogere kans als je al een eeneiige tweeling hebt? Volgen jullie nog...
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|