| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
lulleman

Del.icio.us
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
weermanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 14, 2008 2:58 pm Onderwerp: |
|
|
Hey lulleman dat laatste bij je berichtje zie ik wel zitten...wat staat er ook weer "de groenten"...haha
nee hoor ik ben kandidaat, het lijkt me heel tof, maar laat het wel geruime tijd op voorhand weten als het doorgaat he, dan kan ik mijn gewrichten wat voorbereiden, want die zijn dat niet meer gewoon...en geloof me het gaat nodig zijn
Anders was een taimassage misschien ook wel een goed idee...haha
_________________ Weer of geen weer...keep on smiling |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lange Wapper

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 8:56 pm Onderwerp: |
|
|
Hey mannen,
Ik zou zeggen: 'Ni twijfele!'
Ik ga op 10 februari naar Durbuy voor een quad-adventure. Ik wil dan gerust eens informeren naar de mogelijkheden voor groepen met stoere en avontuurlijke mannen.
Weermanneke, ik denk dat je gelijk hebt dat we dan goed op voorhand een datum moeten pinnen. Dus voorstellen zijn welkom...
_________________ Van de 'grote' zeveraar die kinderen de hele dag vanalles wijsmaakt! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
weermanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 2:46 pm Onderwerp: |
|
|
Dat is mss wel eens leuk om te informeren, dan weten we meteen aan wat we toe zijn...
Een datum pinnen zal natuurlijk niet makkelijk zijn, maar ik zou alvast voorstellen als het iets warmer is....voorjaar, zomer of nazomer ?
Vanaf de tweede helft van april zijn de temperaturen meestal al behoorlijk.....rond 18 graden dus.
_________________ Weer of geen weer...keep on smiling |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lange Wapper

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jan 25, 2008 9:07 pm Onderwerp: |
|
|
Ja weermanneke, hoor ik daar wat beroepsmisvorming???
Ik kan ervan meespreken. Ik krijg van Twinneke ook altijd onder mijn voeten als ik zeg dat mijn dochters eerst een vinger moeten opsteken als ze iets willen vragen.
_________________ Van de 'grote' zeveraar die kinderen de hele dag vanalles wijsmaakt! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Twice the fun

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mrt 08, 2008 7:41 pm Onderwerp: |
|
|
Hey
Hoe zit het nu eigenlijk met die mannendag? Heb ook wel zin om zo eens op adventure te gaan. Moet het ook wel geruime tijd op voorhand weten want ben één volle week aant werke en dan een week thuis dus dat moet dan wel juist uitkomen he. Maar lijkt me wel tof om zo eens iets wild te doen. Laat maar iets weten als er datums gepikt worden he.
_________________ Papa van Cara en Nomi |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mrt 09, 2008 11:01 am Onderwerp: |
|
|
We zullen er eens werk van maken