| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Medea

Geregistreerd op: 02 Jul 2008 Berichten: 34 Woonplaats: Vlaamse Ardennen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 06, 2008 8:13 pm Onderwerp: Samen in één wiegje-bedjeen zo ja, voor hoe lang ? |
|
|
Zoals de titel zelf al zegt : ik ben geneigd om de tweeling als ze geboren zijn, samen in één wiegje te leggen. (lijkt me logisch, warmer, gezelliger, veiliger que gevoel, ze hebben tenslotte 9 maand samen doorgebracht) Wordt dit wel vaker gedaan, en zo ja, vanaf wanneer leggen jullie ze dan elk in een apart bedje ?
_________________ To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower
To hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2839 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 06, 2008 8:20 pm Onderwerp: |
|
|
Tijdens de dag lagen ze in één box, samen, maar savonds hadden ze normaal gezien hun eigen bedje. Maar omdat ze de eerste 5 maanden snachts niet wilden slapen, sliepen ze in mijn armen, tot ik me, slapend is een keertje omdraaide en er ene naar mijn ventje zijn kant vloog. Dan was het gedaan en hebben we hen in hun eigen bedjes gelegd, met het geween tot gevolg. Ze sliepen pas op 5 maanden door. Maar we zijn het ook te boven gekomen he.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandra D

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 06, 2008 8:24 pm Onderwerp: |
|
|
bij ons lagen ze samen in de box beneden maar we dachten ze gezellig samen onder 1 dekentje te leggen maar dan was er zeker geween, ze waren blij efkes in elkaars omgeving te zijn maar wilden ook hun eigen plekje. boven hadden ze ook hun eigen bedje...
bij ons ging dat niet gelukt zijn om ze samen in 1 wiegje/bedje te laten slapen !!
_________________ mama van sam (28.11.2005), Lies & Hanne (25.01.2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 06, 2008 9:21 pm Onderwerp: |
|
|
de onze hebben bij wijze van spreke ontzwangerd in één bed, zowel overdag in het park beneden als hun slaap op onze kamer (sliepen ze ook samen in een éénlingpark). Rond 9 à 10 maanden (weet de precieze datum niet meer, ergens in augustus dacht ik) zijn ze dan naar hun eigen bedjes, een verdieping hoger, verhuisd. En daar slapen ze ook met de bedjes tegen elkaar, zodat er enkel de spijltjes tussen zitten. In het begin lagen ze dan altijd heel dicht tegen die spijltjes aan.
Ze hadden beneden wel elk hun eigen dekentje, en boven sliepen ze in slaapzakjes.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1173 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 12:42 pm Onderwerp: |
|
|
De onze hebben vanaf de eerste dag thuis boven in een apart bedje geslapen, en dat ging zeer goed. Beneden delen ze een park en dat vinden ze wel leuk, maar we leggen ze altijd redelijk ver van elkaar (groot tweelingpark), want als ze elkaars hand of zo voelen, dan schieten ze wakker in hun slaap. Als ze wakker zijn kijken ze wel altijd naar elkaar of samen naar de mobiel (heel schattig om te zien).
Wij zijn persoonlijk er nooit voorstander van geweest om ze 's nachts samen te laten slapen. het feit dat ze samen in een kamer liggen en dat de bedjes dicht bij elkaar staan (niet tegen elkaar zoals bij Gyt) is voldoende. En ze sliepen al heel vroeg door!
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 2:12 pm Onderwerp: |
|
|
De onze lagen overdag ook samen in de box, totdat Wouter teveel begon te bewegen en Tinne (ons kleine kruidje-roer-me-niet) er last van had, ging Wouter op de speelmat en Tinne in de box. Hebben in hun bedjes 's nachts altijd apart geslapen.
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Felicie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 7:25 pm Onderwerp: |
|
|
Ook bij ons slapen ze 's nachts apart. Overdag lagen ze nog samen in het park, met als gevolg dat het constant ruzie was; Noah komt dan boven op Tristan terecht of ze stelen elkaars fopspeentjes ,...
Dus leggen we nu altijd minstens één op het speeltapijt, of in de relax.
_________________ Mama van Aline 18/11/2004
en Tristan en Noah 13/11/2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|