| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2839 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jun 13, 2008 10:59 am Onderwerp: |
|
|
Omdat we nog met de kamers bezig waren, sliepen ze alle 4 samen en dit toch wel een lange tijd, geen problemen mee gehad, de oudsten werden er niet wakker van.
Nu slaapt joey in zijn eigen nieuwe kamer al een tijdje en slapen Sarah, Axel en Maxim nog samen. Als binnekort Sarah haar kamer af is gaat zij ook weg daar op die kamer en zal het enkel hen twee nog zijn die daar slapen. Hun bedjes staan tegen elkaar zodat ze elkaar kunnen zien en aanraken en dat gaat super goed zo. Ze kunnen elkaar niet missen, en als ze later willen kunnen ze ook appart gaan slapen want ze hebben elk hun aparte kamer. Maar dat mogen ze zelf uitmaken wanneer de tijd rijp is.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jun 13, 2008 8:56 pm Onderwerp: |
|
|
denk er hetzelfde over sunny! Als ze aan een groot bed toe zijn, krijgen ze een stapelbed. En als ze dan toch elk een eigen kamer willen, dient dat stapelbed voor de logeetjes hé...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1173 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 14, 2008 10:27 am Onderwerp: |
|
|
Bij ons slapen ze samen en dat gaat eigenlijk vrij goed maar de eerste weken maakten ze elkaar wel wakker hoor. Dan werd vb. Arne wakker van de honger en lag Michiel eerst nog te ronken maar dan wordt hij ook onherroepelijk wakker, En omgekeerd.
Waar wij wel bewust voor gekozen hebben is hen op hetzelfde ritme te brengen door telkens nummerke 2 wakker te maken voor de voeding als nummerke 1 er stond. Na 2 weken stonden die perfect op elkaar ingesteld en moesten we er ook maar 1 keer uit (ik ben daar wel in het ziekenhuis mee begonnen omdat ik het geluk had dat ze allebei bij mij waren én hun gewicht meehadden). In het ziekenhuis zelf hebben ze 's nachts nog 2 x voeding gehad, en na 3 dagen ook op hetzelfde ritme.
Wat we ook merkten was dat Michiel (degene die het minste weent), na een paar dagen gewoon door het geween van zijn broer doorsliep, ook overdag.
Later als ze ouder zijn moeten ze samen blijven liggen want we hebben 3 slaapkamers en Marnik heeft een kamer alleen, maar dan gaan we een kamer aankopen in de stijl van onze Marnik, met een supertof stapelbed en voldoende ruimte voor onze boys. De kamer is er groot genoeg voor.
|
 |
pedro

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 19, 2008 1:52 pm Onderwerp: |
|
|
bij ons slapen Zitano en Zinaoh ook samen,Fayne heeft zn eigen kamer!Aangezien we maar 3kamers hebben is er niet veel keuze hé!In onze kamer staat er dan wel een bedje voor als er 1 niet wil slapen(meestal Zitano),die vliegt dan daarin....
Denk persoonlijk dat het beter is,als je de mogelijkheid hebt,om ze apart te leggen in elk hun eigen kamer,nu en later ook!
_________________ trotse papa van 3zoontjes
Fayne (02/06/2004)
Zitano&Zinoah (26/10/2007) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 605 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 19, 2008 4:46 pm Onderwerp: |
|
|
De onze liggen ook samen hier! Wij hebben ook maar 1 extra kamer, dus ze moeten samen slapen. Maar gelukkig maken ze elkaar absoluut niet wakker!
Sinds een paar dagen leg ik ze nu wel elk in een bedje want Timon kan nogal hevig boksen en stampen als ie krampjes heeft en Lukas vindt dat niet zo leuk (alhoewel ie er ook gewoon doorslaapt hoor, maar toch, ik vind het zo zielig voor hem, straks heeft ie een blauw oog of zo)...
In het park overdag slapen ze wel samen en dat lukt ook goed. Ik heb vandaag zelfs een foto genomen van Timon die aan Lukas zijn oor zit te zuigen... Wie heeft er nu nog nood aan een tuutje hé?!
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 19, 2008 7:24 pm Onderwerp: |
|
|
schattig he
wij hebben nu een eenpersoons bed voor de jongens en hebben daar zo een bak rond gemaakt zodanig dat ze een beetje mee plaats hebben voor elkaar maar alleen in bed slapen ze dus niet he en zo schattig die vallen in elkaars armen rond om elkaar in slaap zalig gewoon
zal binnen kort er is een fotovan plaatsen se en ook hoe ze slapen
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
pedro

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 19, 2008 8:33 pm Onderwerp: |
|
|