| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
limpie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 23, 2008 8:34 pm Onderwerp: sterriliseren |
|
|
hallokes
hoelang hebben jullie gesterriliseerd?
ze zijn nu 4maand, en eten al patatjes, die lepeltjes zijn niet gesterrileerd.
hoelang deden jullie dat?
xxx
_________________ trotse mama van onze twins Noah & Roan( 15/05/2008), stiefmama van Yani(16/01/1999) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 23, 2008 10:05 pm Onderwerp: |
|
|
bij de twin: ongeveer tegen dat ze patatjes aten denk ik (weet het niet goed meer maar zeker niet lang) en bij Nicolas : nooit! mijn borsten zijn toch ook niet steriel?
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 24, 2008 8:01 am Onderwerp: |
|
|
De eerste drie maanden dagelijks, dan nog een maand wekelijks...na 4 maanden niets meer.
Lepels en dergelijke zijn ook niet steriel en hun speelgoed nog veel minder en dat stoppen ze constant in hun mond.
_________________ mama van Axel & Axana 27/10/'07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 24, 2008 9:14 am Onderwerp: |
|
|
Ze zeggen dat het nodig is tot 6 maand. Dan werkt hun weerstand.
Maar ik heb het zelf ook nooit gedaan. Mijn borsten zijn idd ook niet steriel en flesjes en kolfgerief waste ik gewoon goed af in heet water. We hebben ook 5 katten in huis en die zijn ook niet steriel...
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 24, 2008 9:36 am Onderwerp: |
|
|
eigenlijk is het echt ni nodig enkel zorgen dat het zuiver is.
toen ik bevallen was van rani deed ik ook alles steriel,om gek te worden zoveel werk altijd,tot welke leeftijd ik het heb gedaan denk 5 maand.
nu bij de tweeling 5 weken te vroeg gekomen 1 maand op in couveuze gelegen (waarvan 1 week in verwarmd bedje) daar kreeg ik te horen dat het helemaal ni nodig was om te sterilizeren omdat als je borstvoeding geeft je uw borst ook ni in kokend water steekt of in de microgolf. enkel zorgen dat je proper bent en laten drinken.
dus heb ik het ni gedaan met die twee trouwens had een afwasmachiene en die gaat tot 65 °C denk dat er ni veel bacteriën meer te vinden zijn dan
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1173 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 24, 2008 12:50 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben tot 2 weken geleden gesteriliseerd, 5,5 maanden dus. Nu niks meer, alles gaat in de afwasmachine. Ik zie daar geen problemen mee, alles wordt deftig gewassen en blijft proper. Ik hŕŕŕŕŕŕŕŕŕtte steriliseren!
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 24, 2008 3:12 pm Onderwerp: |
|
|
MEt de tweeling heb ik alles 6 maand gesteriliseerd. Ik haatte het ook, tot ik een stoom-sterilisator van Avent voor in de microgolf gekocht heb. FANTASTISCH DING. Alles veel rapper gesteriliseerd en je moet er niet naar omkijken.
Met Nina heb ik nooit gesteriliseerd. Tot 4 maand 100% bv en daarna alles gewoon afwassen of in de afwasmaschine.
Nu gebruik ik mijn steriliseertoestel enkel nog om de flesjes of tutjes eens rap te steriliseren als ze ziek zijn of zo.
|
 |
|