| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 04, 2008 8:22 am Onderwerp: |
|
|
ik vroeg me al af waar je bleef we moeten toch het limburgse een beetje opkrikken tegen al die andere
ik ben blij dat je je nu beter voelt en ja eigenlijk moogt ge als ge zwanger zijt ni te veel die negatieve dingen lezen dat blijft te fel hangen,dus vanaf nu enkel de goede dingen lezen hé
en zorgen dat je voldoende rust
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 04, 2008 1:28 pm Onderwerp: |
|
|
Welkom terug! En ja, probeer je op te trekken aan alle positieve verhalen en laat die negatieve maar even links liggen.
_________________ mama van Milo (16/02/06) en Marin en Meike (13/07/07) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
twiety

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 04, 2008 7:42 pm Onderwerp: |
|
|
Welkom terug en fijn te horen dat alles uitstekend verloopt .
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 05, 2008 7:10 am Onderwerp: |
|
|
welkom terug
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1616 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 05, 2008 4:12 pm Onderwerp: |
|
|
welkom terug!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Anneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 08, 2008 12:22 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Jakke!
Ja ja, we zijn er weer!
Ondertussen kan ik het ook alweer allemaal beter relativeren! Spijtig genoeg verlopen niet alle zwangerschappen even goed, maar er zijn ook meer dan genoeg voorbeelden van zwangerschappen die wel uitstekend verlopen.
Misschien had ik er toen ook nog niet echt vrede mee genomen dat ik zo vlug al 2 baby's zou krijgen, en was het allemaal nogal overweldigend. Maar ondertussen kijk ik er echt naar uit! Ik kan niet wachten tot Lieke kan kennis maken met haar 2 broertjes! Oh ja, 't zijn jongens deze keer! Nog een geluk dat ons Lieke geen dutske is. Ze is een echte wildebras, die zeker veel plezier gaat hebben aan 2 kadeekes!
Rust is relatief eh... Eigenlijk voel je zelf perfect aan wanneer je wat gas moet terug nemen. De ene dag voel ik me alsof ik de wereld aan kan, en de volgende dag ben ik niks waard. Ook wanneer je harde buiken krijgt, en je rust dan even, dan voel je dat die ook weer minder worden.
Ik heb dan 't geluk dat mijn vriend en ik samen werken, en hij eigenlijk niet vlug klaagt. Lieke wassen bvb wordt heel zwaar. Dan gaat hij haar een badje geven, en neem ik het café even over. Hij is eigenlijk heel flexibel!! Ik heb momenteel een luxeleventje, op de lichamelijke ongemakken na!
Dus, hier in Limburg loopt alles pico-bello!!
_________________ Mama van Lieke (°03-12-2007), die in januari
als alles goed gaat "grote" zus wordt van de tweeling... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 08, 2008 2:20 pm Onderwerp: |
|
|