| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Anneke

Geregistreerd op: 23 Jun 2008 Berichten: 137 Woonplaats: Herk-de-Stad
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 03, 2008 4:37 pm Onderwerp: Terug van weg geweest... |
|
|
Hoi hoi iedereen,
Hier ben ik weer. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik nog online ben geweest. Dit op aanraden van mijn vriend, en mijn gyn.
Ik las hier zoveel aangrijpende verhalen over TTS, doodgeborenen, kindjes die het niet haalden,... Ik trok me dit allemaal zó hard aan, dat ik vaak tranen met tuiten zat te huilen wanneer ik weer een triest verhaal had gelezen, terwijl ik anders een goedlachse, "harde" madam ben. Daarom vonden ze het beter, dat ik -ondanks al het positieve van meerlingen.org- eventjes weg zou blijven van de site.
Toen bleek ook nog dat 1 van mijn babies een voedingskanaal te kort had in de navelstreng (1 ipv 2), en meer dan waarschijnlijk serieus achter zou blijven op de andere.
Ondertussen ben ik 26 weken ver in mijn zwangerschap, en gaat alles goed. De baby met het voedingskanaal te kort, weegt wonder boven wonder meer dan de andere (hij 740, de andere 700 op 25 weken), en ze zouden volgens de gyn boven het gemiddelde zitten! Alles is nog mooi gesloten, en er zit geen druk op de vliezen. Eigenlijk ziet alles er tot nu toe perfect uit!!!!!
Ik voel me ondertussen dus veel beter. Geestelijk dan toch, want lichamelijk voel ik me de laatste 2 weken echt wel minder goed!!!! Ik zie mezelf ondertussen week na week serieus groeien, en merk dat ik meer last krijg van allerlei dingen, en minder mobiel wordt. Maar dat nemen we er graag genoeg bij, zolang de kindjes maar gezond zijn, ben ik heel blij!!!
Vanaf nu zullen jullie me dus vaker horen!
Aan alle nieuwe tweelingmoeders van wie ik de bevalling gemist heb: een hele dikke proficiat!!!! En aan alle nieuwkomers: een warme welkom!
Tot binnenkort!
Anneke
_________________ Mama van Lieke (°03-12-2007), die in januari
als alles goed gaat "grote" zus wordt van de tweeling... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 03, 2008 6:25 pm Onderwerp: |
|
|
welkom terug! En blij te horen dat alles zo goed gaat met je kindjes.
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1173 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 03, 2008 7:00 pm Onderwerp: |
|
|
Welkom terug, Anneke.
Inderdaad, op dit forum lees je verhalen over doodgeboorte en minder positieve dingen, maar dat is ook omdat de mensen hier dit forum als een plaats zien waar ze hun verdriet en kopzorgen even van zich af kunnen schrijven. Bovendien zitten hier echt enorm veel tweelingmama's en papa's samen, en daardoor lees je natuurlijk ook veel meer dan dat je op een ander forum zou doen.
Tegelijkertijd zijn er ook enorm veel positieve verhalen, daar moet je je ook aan kunnen optrekken. En het is niet altijd gemakkelijk om alles te relativeren, maar dat komt wel.
Ben blij dat je de weg teruggevonden hebt, en trek je op aan alle positieve dingen en geef de negatieve dingen een plaatsje. Ik denk niet dat de mama's die het meegemaakt hebben zouden willen dat jij je nog eens extra slecht zou voelen!
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 03, 2008 7:31 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo daar! Hier een trotse mama van een twin, waarvan de dochter ook met een adertje teweinig is geboren - ze zijn op 36w en 4d natuurlijk geboren (ZALIGE bevalling gehad, die doe ik erg graag weer over!!), Tinne was wel kleiner en fijner dan Wouter, maar ja, voor een meisje kan dat geen kwaad hé. Ze zijn nu bijna 14m en ze doen het uitstekend!! (vooral dingen uitsteken doen ze uitstekend!!) Geniet van je zwangerschap en voor je 't weet heb je 2 prachtige baby's in je armen!!
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ChristelDepaepe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 03, 2008 7:35 pm Onderwerp: |
|
|
Ook terug welkom van ons en proficiat met de zwangerschap!
_________________ Christel, mama van Ferre & Aaron ° 2 mei 2008
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
iris

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 03, 2008 8:11 pm Onderwerp: |
|
|
welkom terug en dikke proficiat met je zwangerschap, geniet er nog lekker van. De laatste loodjes wegen natuurlijk het zwaarst maar elke dag/week langer in je buik voor de kindjes is héél belangrijk. Hou je goed en hopelijk je meerdere keren terug te zien op het forum.
groetjes, geniet en hou jullie vooral goed
_________________ groetjes Iris, mama zoontje Kjento 24/10/2000
en dochtertjes Kioni & Kaori 08/09/2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 577 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 04, 2008 7:13 am Onderwerp: |
|
|
Welkom terug!
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|