| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 27, 2008 11:07 am Onderwerp: |
|
|
Op deze site van de Vlaamse Gemeenschap vind je de bedragen terug volgens situatie, halftijds/ voltijds: http://www.werk.be/wn/aanmoedigingspremies/prive-sect...zorgkrediet.htm
Hoe ik het begrijp krijg je dan netto 153 € als je voltijds thuisblijft en als je voltijds werkte voor je het ouderschapsverlof aanvroeg.
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 27, 2008 8:16 pm Onderwerp: |
|
|
ha! maar ik werk niet in de privé sector , misschien dat daar het verschil in zit?
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 27, 2008 8:49 pm Onderwerp: |
|
|
|
troost je ik werk ook niet in de privé en alhoewel ik voltijds werkte,kreeg ik,juist ja nougatbollen,reden,je kan geen 2 keer van de staat trekken en daar sta je dan
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 28, 2008 10:03 am Onderwerp: |
|
|
Ik dacht dat ik meer kreeg omdat ik net voor 'de Vlaamse' werk... Dan krijg je én rva én vlaamse premie... Moet het thuis eens nakijken, weet het niet vanbuiten. In september verandert het wel, dan geen ouderschapsverlof meer, maar gewone loopbaanonderbreking, halftijds, en da's een pak minder dan ouderschapsverlof (zowel de premie rva als de vlaamse is lager). Vind dit ook niet correct, maar ja, wie ben ik?? Zal m'n best doen met de komende examens, dan kan ik ze in Brussel eens gaan uitleggen hoe 't moet (doe mee aan examens voor de Vlaamse, om een functie als 'adjunct van de directeur' te worden...)
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 28, 2008 10:25 am Onderwerp: |
|
|
amaai das een zware examens denk ik
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 28, 2008 11:00 am Onderwerp: |
|
|
Overheidsmanagement
Staatsrecht
Geschiedenis van België, de federale staat en Europa
Heb nog tijd om de boeken vast te pakken - pas in juni 2009 eerste examen
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|