| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1173 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 05, 2008 9:03 pm Onderwerp: Tips voor vakanties not-so-far-away |
|
|
Cathy en ik hebben de knoop voor deze zomer eindelijk doorgehakt en besloten dat we het erop gaan wagen om op vakantie te gaan. We zoeken dus eigenlijk iets om een midweek of een lang weekend naartoe te gaan (zeven dagen vinden we te lang).
Vorig jaar zijn we naar Drenthe geweest en hoewel best een mooie streek zoeken we altijd wel iets anders. De enige voorwaarden die we hebben is dat we iets vinden met 3 slaapkamers (huisje of appartement), waar we zelf kunnen koken en op ons eigen zijn (we haten het als je in een hotel om 9 uur als het ware de kamer moét verlaten). En dat we niet langer dan 4 uur in de auto moeten zitten.
Opties zoals we het zien zijn Noord-Frankrijk, Duitsland, Nederland. De UK hebben we al geschrapt wegens enorm dure oversteek en de hoge pond.
Dus, heeft iemand suggesties of tips? Ze zijn meer dan welkom!
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 05, 2008 9:13 pm Onderwerp: |
|
|
kijk eens op www.eurorelais.be
en neen , ik heb geen aandelen maar we zijn al jaren heel tevreen over de huisjes die we huren via deze site , altijd correct en proper en voldoet altijd aan de beschrijving .
De eerste keer dat ik van hen een huisje huurdde was een cottage in de ardennen , nu ondertussen zo'n 15 jaar geleden!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 05, 2008 9:26 pm Onderwerp: |
|
|
wij zijn (samen met nog wat anderen hier denk ik) center parcs-fans. Fijn voor de kids, maar doe je best buiten het seizoen
Een ontdekking voor ons, en intussen al twee keer geweest: Roompot-parken. Nét goedkoper dan CP, ook met een zwembad (afhankelijk van het park een gewoon of zo'n CP-achtig), en veel ruimere huisjes dan CP. En onze kids zijn intussen dol op Koos Konijn, die CD met bijbehorende dansjes staat hier bijna dagelijks op.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandra D

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 06, 2008 5:41 am Onderwerp: |
|
|
wij zijn ook centerparcs-fans en gaan graag naar het meerdal bij eindhoven, ze hebben daar zo'n superwarm zwembad, veel mogelijkheden om te wandelen en speeltuinen maar ook dicht bij venlo/duitse grens/eindhoven...
_________________ mama van sam (28.11.2005), Lies & Hanne (25.01.2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1173 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 06, 2008 8:18 am Onderwerp: |
|
|
Ik vind Centerparcs wel leuk maar gewoon onbetaalbaar tijdens het hoogseizoen, en wij hangen daar dus vanaf omdat Cathy collectief verlof heeft. Dan zit je al gemakkelijk voor een midweekje aan 800 - 1200 euro en voor 5 dagen verlof vind ik dat toch wel nét iets te veel.
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 06, 2008 10:10 am Onderwerp: |
|
|
wil je het echt in buitenland of is het binnenland ook goed?
je moet maar eens op het internet surfen naar vakantieappartementen daar vind je ook wel iets hoor zelfs voor midweekjes
persoonlijk vind ik cp ook te duur zeker als je al drie slaapkamers wil(wat al dadelijk heel duur uitvalt bij alles wat je wil huren)
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
pascale

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 06, 2008 11:09 am Onderwerp: |
|
|
Wij gaan nu voor het vierde jaar naar Cadzand aan de Nederlandse kust.
Wij huren daar dan een huisje voor een week (in bouwverlof)
Nu hebben wij een huisje vaststaan met drie slaapkamers. Er is een afgesloten speelterrein, zwembad en tennisbaan en dat kost ons geen 600 euro. Wij doen dit samen met mijn ouders en dan vind ik dat heel goed meevallen.
Onze kids genieten daar altijd nogal hoor. Wat wil je water en zand!
_________________ mama van Silke en Lissa ( 05/09/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|